• خرید و قیمت انواع پیچ و مهره، واشر، کرپی الواتور و زنجیر الواتور

    برای استعالم قیمت و انواع پیچ و مهره، واشر، کرپی الواتور و زنجیر الواتور میتوانید با این مجموعه تماس بگیرید تا همکاران ما با افتخار شما را راهنمایی کنند.

  • تامین و تولید انواع کرپی الواتور و زنجیر الواتر

    مجموعه پایاپیچ آماده همکاری با تمامی شرکت و ارگان های خصوصی و دولتی جهت تامین انواع کرپی الواتور و زنجیر الواتور، انواع پیچ و مهره و واشر می باشد

چرا صنایع پیچ و مهره پایاپیچ ؟

صنایع پیچ و مهره پایا، با دو دهه فعالیت، یکی از پیشگامان تولید رزوه با روش رولنیگ در کشور به شمار می آید. عمده فعالیت این مجموعه در زمینه تولید انواع استاد بولت، انکر بولت، پیچ، مهره، واشر،زنجیر و اجزاء قید و بستی می باشد.

با توجه به تنوع بسیار زیاد پیچ و مهره و عدم توجیه اقتصادی در زمینه تولید اقلام کم مصرف در داخل کشور، تامین نیاز مشتریان برای این گونه درخواستها از سال 1385 هدف گذاری شد. درحال حاضر این مجموعه قادر به تولید و تامین انواع پیچ و مهره در همه نوع سایز ها موجود می باشد.

تامین انواع پیچ و مهره برای هر صنعت و صنفی

پیچ و مهره ۱۰.۹

پیچ و مهره ۱۰.۹

/
پیچ و مهره‌های ۱۰.۹ امروزه برای ساخت پیچ و مهره‌ها، از متریال متفا…
پیچ و مهره ۸.۸

پیچ و مهره ۸.۸

/
پیچ و مهره ۸.۸ اگر در صنایع مختلف با پیچ و مهره‌ها سر و کار داش…
پیچ و مهره فولادی

پیچ و مهره فولادی

/
پیچ و مهره فولادی پیچ و مهره فولادی و یا همان خشکه، نوعی از قطع…
پیچ و مهره خشکه کلاس دوازده

پیچ و مهره خشکه

/
پیچ و مهره خشکه پیچ و مهره خشکه در واقع پیچی است که در ساخت …

مشاوره، قیمت، ثبت سفارش و خرید انواع پیچ و مهره،  زنجیر الواتور و کرپی الواتور

مجموعه پیچ و مهره پایا آماده ارائه تجریبات خود به شما عزیزان در شناخت کاربرد انواع پیچ و مهره و مشاوره خرید می باشند. همکاران ما در این مجموعه میتوانند صبورانه به شما کمک کنند تا متناسب با نیازتان پیچ و مهره مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

شما میتوانید با استعلام قیمت از همکاران ما در این مجموعه، از خرید خود اطمینان داشته باشید ما نیز به شما اطمینان خاطر میدهیم که در سریع ترین زمان ممکن پیچ و مهره مورد نیاز شما را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت تامین نماییم.

اخبار ، اطلاعیه ها و مقالات